Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:15:22 GMT

بهره برداري از طرح پياده راه سازي ميدان امام (ره) طبق برنامه زمان بندي

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۱۷۴/بهره_برداری_از_طرح_پیاده_راه_سازی_میدان_امام_ره_طبق_برنامه_زمان_بندی

خبرگزاري آريا- رئيس کميسيون فني عمراني شوراي اسلامي شهر همدان تأکيد کرد: طرح پياده راه سازي ميدان امام خميني (ره) براساس برنامه زمان بندي به بهره برداري برسد.
به گزارش خبرنگار آريا، علي رحيمي فر در نخستين جلسه کميسيون فني عمراني شورا با اشاره به اهميت پروژه پياده راه سازي ميدان امام افزود: بر اساس اهميت موضوع بايد براي پيشگيري از بروز مشکلات اجتماعي، ترافيک، فرهنگي و اقتصادي اين طرح با کيفيت و سرعت بالا به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحيمي فر بر اطلاع رساني به موقع پروژه توسط شهرداري تأکيد کرد و يادآور شد: با مطالعات درست و به روز بودن اطلاعات طرح، مي توان از بروز مشکلات جلوگيري کرد.
وي افزود: در حال حاضر پروژه با پيشرفت خوبي در حال اجرا است و انتظار مي رود همکاري هاي خوبي بين مجموعه شهرداري و ديگر دستگاه هاي مرتبط با پروژه وجود داشته باشد؛ چرا که اين امر بر تسريع در روند طرح بسيار تأثير گذار است.
رئيس کميسيون فني عمراني شوراي اسلامي شهر همدان در ادامه به بحث تاريخي بودن ميدان امام(ره) و اهميت آن اشاره کرد و گفت: المان ميدان به باغ موزه دفاع مقدس انتقال داده شد.
سخنگو و رئيس کميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيک و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان هم در اين جلسه به بازديد ميداني اعضاي شورا از طرح پياده راه سازي ميدان امام (ره) اشاره کرد و يادآور شد: با توجه به تمهيدات صورت گرفته با تلاش و همکاري راهنمايي رانندگي، اصناف و کسبه، شهروندان و شرکت هاي خدمات رسان با مجموعه شهرداري پروژه به خوبي در حال انجام بوده و تلاش عوامل اجرايي قابل تقدير است.
کامران گردان به مشکل اصناف در امر بارانداز اشاره و اضافه کرد: براي رفع اين مشکل در ميدان امام (ره) مقرر شد ابتداي ورودي خيابان شريعتي و پياده‌راه بوعلي بارانداز باشد که مورد استقبال اصناف قرار گرفت.
گردان به برگزاري جلسات متعدد شورا و شهرداري با دستگاه هاي اجرايي مرتبط با طرح براي هماهنگي افزود: در اين راستا جلساتي با راهنمايي و رانندگي برگزار شده است.
وي با بيان اينکه در اجراي طرح هاي ترافيکي و عمراني مشکلاتي به وجود مي آيد، اضافه کرد: با توجه به اينکه پروژه پياده راه سازي ميدان امام(ره) به خوبي طراحي شده انتظار مي رود مشکلاتي نداشته باشد.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان تأکيد کرد: با توجه به اهميت مکان اجراي طرح و افتتاح به موقع آن براي رضايتمندي شهروندان، ضروري است منابع مالي به موقع اختصاص يابد.
رئيس کميسيون نظارت حقوقي و امور اداري شوراي اسلامي شهر همدان نيز به بازديدهاي ميداني اعضاي شورا از روند اجراي طرح اشاره کرد و با بيان اينکه شاهد اجراي خوب پروژه هستيم، گفت: قسمت بيشتري از ميدان تبديل به کارگاه شده که مي طلبد مسيرهاي تردد مردم مشخص و محدود شود تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالي جلوگيري شود.
سيد مسعود عسگريان اضافه کرد: با توجه به خاک‌برداري صورت گرفته نياز است براي رضايتمندي شهروندان و کسبه آب پاشي صورت پذيرد.
رئيس مرکز مطالعات و پژوهش هاي شوراي اسلامي شهر همدان هم گفت: با توجه به اينکه بازديدهايي از روند اجراي طرح پياده راه سازي ميدان امام خميني (ره) صورت گرفته، طرح به خوبي در حال اجراست که اين روند قابل تقدير است.
حميد بادامي نجات با اشاره به شايعاتي مبني بر مخالفت اعضاي شوراي پنجم با اجراي طرح پياده راه سازي ميدان مرکزي شهر همدان اظهار کرد: ما هيچگونه مخالفتي با اجراي طرح نداريم و تا پايان عمليات اجرايي و اتمام کار حمايت خود را از طرح خواهيم داشت.
در ادامه ديگر عضو شوراي اسلامي شهر همدان هم بر تسريع در روند اجراي طرح تأکيد کرد و گفت: در صورت اتمام به موقع، طرح مي تواند الگويي براي ديگر پروژه ها باشد.
اکبر کاوسي اضافه کرد: لازم است در طراحي پروژه ، تردد افراد کهنسال و معلول نيز در نظر قرار گيرد.
معاون معماري شهرسازي شهرداري همدان هم از آماده شدن کليات طرح پياده راه سازي ميدان امام(ره) خبر داد و گفت: طراحي جديد پروژه با کليات قبلي تدوين و نيز اجازه کميته فني ميراث فرهنگي هم براي طرح گرفته شده است.
مجيد يوسفي نويد با بيان اينکه طرح پياده راه سازي ميدان امام خميني (ره) روند پيشرفت خوبي دارد، گفت: براي مبلمان طرح نيز از هنرمندان کشور دعوت به عمل خواهد آمد.
مدير منطقه يک شهرداري همدان نيز با اشاره به اينکه يکي از اهداف اجراي طرح ايجاد زيرساخت مناسب طرح است، گفت" حفاري‌ها انجام شده و انشعابات خدماتي نيز در حال اجراست.
امير فتحيان نسب با اعلام اينکه حجم بالاي خاک‌برداري ميدان انجام شده است، افزود: برداشتن آسفالت هم انجام شده و زيرسازي و بتن ريزي طرح آخر همين هفته شروع مي شود.
فتحيان نسب اضافه کرد: سعي شده است تا عمليات خاک‌برداري در ساعات شبانه انجام شود.
پيمانکار طرح پياده راه سازي ميدان امام خميني (ره) هم از پيشرفت 25 درصدي طرح خبر داد و گفت: جمع آوري سنگ هاي ميدان حدود 15 روز طول کشيد تا آسيبي به سنگ ها وارد نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۷۴/بهره_برداری_از_طرح_پیاده_راه_سازی_میدان_امام_ره_طبق_برنامه_زمان_بندی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: