Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@22:41:13 GMT

تولد ۱۲۸ نوزاد در یزد از ابتدای سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۱۷۹/تولد_۱۲۸_نوزاد_در_یزد_از_ابتدای_سال_۹۷

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما , معاون آمار جمعیتی ثبت احوال استان یزد گفت: از ابتدای سال جدید 128 تولد در شهر یزد ثبت شده که 65 مورد پسر و 63 مورد دختر بوده اند.
 فاطمه فاتحی افزود : اولین تولد با جنسیت پسر در 40 دقیقه بامداد اول روز فرودین سال 97 رخ داده که هنوز والدین اش برای ثبت و تهیه شناسنامه وی اقدامی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اشاره کرد : امیرحسین نیز نام اولین نوزادی است که در ساعت 11:40 صبح اولین روز سال جدید متولد شده و تولدش در ثبت احوال یزد به ثبت رسیده است.
فاتحی  در خصوص آمار تولد سال جدید گفت: به طور کلی از ابتدای سال جدید 128 تولد در شهر یزد ثبت شده که 65 مورد پسر و 63 مورد دختر بوده اند. همچنین در سال جدید 38 فوت شامل 15 مرد و 23 زن نیز ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۷۹/تولد_۱۲۸_نوزاد_در_یزد_از_ابتدای_سال_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: