Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@12:02:10 GMT

عمید صادقی‌نسب درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۱۸۱/عمید_صادقی_نسب_درگذشت

عمید صادقی‌نسب درگذشت

به گزارش جام نیوز، علی جهانگیری، شاعر و دوست صادقی‌نسب، با تأیید خبر درگذشت این شاعر و ترانه‌سرا گفت: خانواده صادقی‌نسب ساعت ۵ صبح با من تماس گرفتند و خبر فوت او را دادند. او نزدیک صبح و بر اثر نارسایی کلیه از دنیا رفته و امروز صبح (یکشنبه، ششم اسفند) در بهشت زهرا تشییع شده است.

 

او همچنین گفت: عمید در رشته موسیقی تحصیل کرده بود و از سال ۱۳۷۲ شعرهایش در نشریات منتشر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با روزنامه‌های ایران، ستاره صبح و  صدای ملت همکاری داشت. مدتی نیز دبیر نشریه کلک بود. همچنین از سال ۸۱ تا ۸۶ با رادیو و تلویزیون همکاری داشت. سال ۸۷ نیز سه کتاب به نشر افراز داد که غیرمجاز اعلام شد و چاپ نکردند؛ او هم دیگر پیگیری نکرد. آلبوم موسیقی او نیز «شنیدن سکوت» نام داشت که در سال ۹۲ منتشر شد.

 

جهانگیری در ادامه بیان کرد: با او که در ارتباط بودم بیشتر موسیقی تدریس می‌کرد، البته با روزنامه‌ها نیز همکاری داشت. به خاطر این‌که به کارهایش مجوز نمی‌دادند از وضعیت موجود بسیار ناراحت بود.

 

عمید صادقی‌نسب متولد اول اردیبهشت سال ۱۳۵۴، فعالیت شعری خود را از دهه ۷۰ آغاز کرده بود. از آثار او می‌توان به  «خودم را از چشم تو می‌بینم»، «کاکتوس روبان‌زده»،  «چنگیز زنده است هنوز»،  «پیامبری نشسته بر کنده بلوط»، «قانون آرامش» و «پرده گوش من از پنجره آویزان است» اشاره کرد.

 

ایسنا

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۱۸۱/عمید_صادقی_نسب_درگذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: