Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:29:24 GMT

سریال‌های شبکه تماشا در تابستان امسال

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۰۳/سریال_های_شبکه_تماشا_در_تابستان_امسال

سریال‌های شبکه تماشا در تابستان امسال

شبکه تماشا برای تابستان امسال سه سریال ایرانی و یک سریال کره‌ای در نظر گرفته است که از امشب (۷ تیر ماه) راهی آنتن می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سریال‌های «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»، «روزی روزگاری»، «آخرین بازی» و «پاستا» قرار است در تابستان امسال از چهارشنبه (۷ تیر ماه) راهی آنتن شبکه تماشا می‌شوند.

بر این اساس، سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار » از امشب (۷ تیر ماه)، ساعت ۲۳ پخش و در ساعت‌های ۵ ،۱۱ و ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است. داستان این سریال درباره یک زن خانه‌دار به نام شیوا است که روانشناسی خوانده و به دلیل عدم سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت‌هایش تصمیم می گیرد، یک سایت برای خود راه‌اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و.... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

همچنین مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» از امشب (۷ تیرماه)، هر شب ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

سریال «روزی روزگاری» به کارگردانی و نویسندگی امرالله احمدجو ساخته سال ۱۳۷۰ است. داستان این سریال درباره راهزنی معروف به نام مرادبیگ است که در طول داستان متحول و به فردی صالح تبدیل می‌شود.

ژاله علو، خسرو شکییایی، محمود پاک‌نیت، حسن پناهی، شهره سلطانی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «آخرین بازی » نیز از امشب ساعت ۲۰ پخش و در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد راهی آنتن شبکه تماشا می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر... .

امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست ، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتاضی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال کره‌ای «پاستا» نیز از امشب (۷ تیر ماه) ساعت ۱۹ پخش و در ساعت‌های ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۰۳/سریال_های_شبکه_تماشا_در_تابستان_امسال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: