Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:43:36 GMT

قطعی دو روزه شبکه های دیجیتال در بشاگرد/هیچکس صدای خرابی گیرنده ها را نمی شنود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۰۶/قطعی_دو_روزه_شبکه_های_دیجیتال_در_بشاگرد_هیچکس_صدای_خرابی_گیرنده_ها_را_نمی_شنود

قطعی دو روزه شبکه های دیجیتال در بشاگرد/هیچکس صدای خرابی گیرنده ها را نمی شنود

قطعی دو روزه شبکه های دیجیتال در روستای اهون شهرستان بشاگرد باعث گلایه و نارضایتی مردم این منطقه محروم کشور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز؛ معضل همیشگی قطعی و اختلال شبکه های دیجیتال تلویزیون در روستای اهون بشاگرد باعث اعتراض و گلایه مردم این روستا شده است.

صابر حسن زاده، عضو شورای روستای اهون شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمزبا اشاره به قطعی شبکه های دیجیتال در روستای اهون، گفت: قریب به دو روز شبکه های دیجیتال روستای اهون قطع شده و مردم این روستا را از تماشای کانال های تلویزیونی محروم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قطعی و عدم پوشش شبکه های دیجیتالی صدا و سیما باعث رو آوردن برخی از مردم به شبکه های ماهواره ای می شود، بیان کرد: این موضوع نیز خسارات جبران ناپذیر فرهنگی را برای خانواده ها درپی دارد.

عضو شورای روستای اهون با تاکید بر اینکه به مسئولان اطلاع رسانی شده است که نسبت به رفع این معضل در روستای اهون بشاگرد اقدامی اساسی انجام دهند، افزود: اما تاکنون هیچ گونه اقدامی مشاهده نشده است.

حسن زاده با بیان اینکه بارندگی باعثقطعی شبکه های دیجیتالی صدا و سیما در این روستا شده است،اظهار کرد:شبکه های دیجیتالی صدا و سیما با کوچکترین بارندگی با اختلال و قطعی روبه رو می شود.

وی بیان کرد:سایت دیچیتال اهوری روستای اهون که پوشش دهنده بالغ بر 4 روستا است که جاده این سایت مخابراتی و دیجیتال 4 کیلومتر می باشد و با کوچکترین بارندگی جاده مسدود می شود که در زمان قطعی موبایل ها و دیجیتال مسئولان فنی صدا و سیما و مخابرات با مشکل مواجه می شوند.

حسن زاده خاطر نشان کرد: مسئولان مربوطه شهرستان و استان و در راس آن فرماندار این شهر باید راهکار و چاره ای اساسی برای رفع این معضل در روستای اهون داشته باشند.

خانواده با ناامیدی تلویزیون را خاموش می کنند!

یکی از شهروندان روستای اهون در خصوص قطعی پی در پی و اختلال گیرنده دیجیتال در این روستا،گفت: با گذشتن بیش از دو روز از قطعی کانال های دیجیتالی متاسفانه هنوز کسی در این مورد اقدامی نکرده است و خانواده ما هر شب به امید وصل شدن کانال ها تلویزیون را روشن می کنند و ناامید به کار دیگری مشغول می شوند.

زارعی بیان کرد: مسئولان شهرستان بشاگرد و استان باید حداقل کیفیت گیرنده های دیجیتال را افزایش دهند، تا مردم از خطرات استفاده از برنامه های ضد فرهنگی و ناپسند شبکه های ماهواره ای غربی فاصله و دوری کنند.

جزء قطعی شبکه و کلافه شدن چیزی از گیرنده دیجیتال عایدمان نشده است

وی تصریح کرد: در این 5 سال که از افتتاح و راه اندازی گیرنده های دیجیتال در این روستا می گذرد اما در این مدت جزء قطعی شبکه و کلافه شدن چیزی عایدمان نشده است.

هیچکس صدای خرابی گیرنده های دیجیتال روستای اهون را نمی شنود

این شهروند اهونی با بیان اینکه هیچکس صدای خرابی گیرنده های دیجیتال روستای اهون را نمی شنود،افزود: پیگیری های زیادی در خصوص مشکلات گیرنده های دیجیتال برای مسئولان شهرستانی و استانی صدا و سیما ارسال کردیم و تاکنون این مشکل حل نشده و پاسخی نیز دریافت نکرده ایم.

روستای اهون در توابع شهرستان بشاگرد با جمعیتی بالغ بر یک هزارو 500 نفر در 11 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۰۶/قطعی_دو_روزه_شبکه_های_دیجیتال_در_بشاگرد_هیچکس_صدای_خرابی_گیرنده_ها_را_نمی_شنود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: