Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:34:04 GMT

هجوم پلیس به زن تبر به دست در ایستگاه قطار + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۵۶/هجوم_پلیس_به_زن_تبر_به_دست_در_ایستگاه_قطار_فیلم

هجوم پلیس به زن تبر به دست در ایستگاه قطار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دستگیری یک زن مسلح به سلاح سرد را در یکی از ایستگاه های راه آهن انگلیس به تصویر می کشد. این زن در حالی که یک تبر در دست داشت و با ورود خود به ایستگاه ویکتوریا کواچ انگلیس موجب ترس و وحشت مسافران شده بود توسط پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی منتشر شده مسافران در حالی که دچار ترس و وحشت شده اند تلاش می کنند تا از مسیر حرکت این زن خود را کنار بکشند. مارک 26 ساله یکی از مسافرانی که شاهد این صحنه بود گفت:" قلبم داشت از حرکت می ایستاد. در حالی که در ایستگاه منتظر رسیدن قطار بودم، ناگهان این زن تبر به دست را در حالی که به سمت من حرکت می کرد دیدم."

پلیس کلانشهر لندن با تایید این خبر گفت که این زن در سااعت 10.05 شب در حالی که یک تبر به دست داشت با ورود به ایستگاه راه آهن، موجب رعب و وحشت مسافران حاضر در ایستگاه شد. در ادامه پلیس در ایستگاه حاضر شد و با کمک پلیس راه آهن  اقدام به دستگیری این زن کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

زن تبر به دست در ایستگاه قطار موجب وحشت مردم شد!

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۵۶/هجوم_پلیس_به_زن_تبر_به_دست_در_ایستگاه_قطار_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: