Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:41:13 GMT

استقبال بشار اسد از بازیکنان تیم ملی فوتبال +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۰۱۰/استقبال_بشار_اسد_از_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_عکس

استقبال بشار اسد از بازیکنان تیم ملی فوتبال +عکس

رئیس جمهور سوریه در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور، از نقش ارتش و نیروهای مسلح علیه تروریست ها سخن گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان:رئیس جمهور سوریه در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور، از نقش ارتش و نیروهای مسلح علیه تروریست ها سخن گفت.

به گزارش شبکه المنار، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور گفت: همه موفقیت و پیروزی هایی را که در این شرایط کسب می کنیم، مدیون موفقیت نیروهای مسلح‌مان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال بشار اسد از بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه+ تصاویر

وی همچنین تصریح کرد: اگر قهرمانی ها و جانفشانی های انها نبود امروز برای ما وطنی باقی نمانده بود.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۰۱۰/استقبال_بشار_اسد_از_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: