Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@05:30:15 GMT

اظهارات بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از صعود به جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۰۱۱/اظهارات_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_بعد_از_صعود_به_جام_جهانی

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با برنامه‌ریزی کادرفنی این تیم موفق شد راهی جام‌جهانی شود. آفتاب‌‌نیوز : سید جلال حسینی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی، گفت: ما برای صعود به جام‌جهانی خیلی تلاش کردیم. کادرفنی تلاش زیادی انجام داد و برنامه ریزی لازم را انجام داد و طبق برنامه پیش رفتیم و خدا را شکر که دو بازی قبل از پایان رقابت‌های مقدماتی به جام‌جهانی صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این موفقیت را به هواداران تبریک می‌گویم.
وی درباره گل نخوردن‌های تیم ملی گفت: کار دفاعی ما از خط حمله آغاز می‌شود. این یک کار تیمی است و بازیکنان همگی تلاش می‌کنند تا این رکورد تا الان باقی مانده است.
آزمون: تیم ملی مانند یک مشت گره شده است/ فدراسیون با کی‌روش قرارداد 10 ساله ببندد
به گزارش ایسنا، سردار آزمون زننده یکی از دو گل ایران مقابل ازبکستان که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه شد اظهار کرد: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. ما یکدل بودیم. همه پشت هم و همه از هم حمایت کردیم و مانند مشت گره شده‌ای بودیم و این موجب موفقیت تیم ملی شد.
او درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی گفت: ما بازیکنان جوان زیادی داریم ولی همه آن‌ها بااستعداد هستند. یکی از نشانه‌های آن هم این است که هیچ گلی در رقابت‌های انتخابی دریافت نکردیم و این نشان از کیفیت بالای ما می‌دهد. به نظر من باید از کادر فنی، همچنان حمایت شود.
بازیکن تیم ملی در پایان درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین بیان کرد: این انتخاب به خاطر حمایت همه بازیکنان از من بود.
سردار آزمون در ادامه گفت: خط دفاع ما در تمامی بازی‌ها خوب عمل کرد و این به خاطر یکدل بودن تیم ملی بود که همه در دفاع و هم در حمله حضور داشتند.
او با بیان اینکه امیدوار است تیم ملی به دور دوم جام جهانی صعود کند گفت: ما بازیکنان جوان، بااستعداد و باتجربه‌ای داریم و می‌توانیم با آن‌ها به صعود هم فکر کنیم. ما از تیم‌های بزرگ شناخت داریم و می‌توانیم مقابل آن‌ها به میدان برویم.
مهاجم تیم ملی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید با کی‌روش پس از جام جهانی هم ادامه همکاری دهد اظهار کرد: کی‌روش صددرصد باید بماند. من جای فدراسیون فوتبال بودم قرارداد ۱۰ ساله با او می‌بستم.
آزمون در پایان درباره درگیری با بازیکن شماره ۲ ازبکستان در جریان بازی گفت: من اصلا شکست را دوست ندارم و این درگیری‌ها هم در فوتبال عادی است.
انصاری‌فرد: به قول کی‌روش، زجر کشیدیم
کریم انصاری فرد بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی با پیروزی برابر ازبکستان گفت: بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و موفق شدیم که به جام جهانی صعود کنیم. ما ۶ ماه است که سخت تلاش می‌کنیم و به قول کارلوس کی‌روش زجر کشیدیم تا به این نتیجه دست یافتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
قوچان‌نژاد: با یک برد شیرین صعود کردیم/باید از کی‌روش و بازیکنان حمایت شود
رضا قوچان‌نژاد پس از پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که به جام جهانی صعود کردیم و یک برد شیرین را کسب کردیم. امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد.
مهاجم تیم ملی اضافه کرد: ما دو بازی دیگر پیش رو داریم و بازیکنان جوان ما در این بازی‌ها می‌توانند تجربه به دست بیاورند.
وی در مورد این که در این بازی دقایق زیادی به میدان نرفت تا بتواند مانند دور قبل در شب صعود ایران گلزنی کند گفت: من در دقایق آخر به بازی آمدم و مهم نیست که حضور داشته باشم و گل بزنم بلکه مهم این است که بتوانیم به هدف‌مان برسیم.
قوچان نژاد در مورد حمایت از کی‌روش گفت: نه تنها از کی‌روش بلکه باید از کل تیم ملی حمایت شود و امیدوارم این روند حمایتی ادامه‌دار باشد.
پورعلی‌گنجی:‌ با کی‌روش می‌توانیم به جلو حرکت کنیم
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که موفق شدیم به جام جهانی صعود کنیم. ما برای اینکه بتوانیم از مرحله گروهی جام جهانی هم بالا برویم باید بازی‌های تدارکاتی مهمی برگزار کنیم تا همه بازیکنان بخصوص جوانان آبدیده شوند.
مدافع تیم ملی ایران اضافه کرد: امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی ادامه‌دار باشد و بتوانیم با این حمایت‌ها و بازیکنان جوانی که خیلی از آن‌ها زیر ۲۵ سال سن دارند، موفق شویم.
ملی‌پوش کشورمان درباره ماندن کی‌روش اظهار کرد: رزومه کی‌روش نشان می‌دهد که او چه کار کرده و تا به حال موفق شدیم با او نتایج بسیار خوبی بگیریم. به نظر من بهتر است کاری کنیم که ۵ یا ۱۰ سال به عقب نرویم و با کی‌روش رو به جلو حرکت کنیم.
وی در مورد صعود ایران به جام جهانی به عنوان تنها تیمی که هیچ گلی دریافت نکرده است گفت: کی‌روش در تیم ملی شرایطی ایجاد کرده که تمام بازیکنان در همه بازیکنان می‌جنگند و در دفاع شرکت می‌کنند. خدا را شکر می‌کنم که ما گل نخوردیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی هم محکم قدم برمی‌داریم و با اراده پیش می‌رویم که باز گل نخوریم.
طارمی: با کی‌روش می‌توانیم همیشه در جام جهانی حضور داشته باشیم
مهدی طارمی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان که منجر به صعود ایران به جام جهانی روسیه شد، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم و خوشحالم که توانستم در این امر نقشی داشته باشم و توانستم گلی به ثمر برسانم.
او با بیان اینکه صعود پیاپی تیم ملی به جام جهانی نشان از پیشرفت ایران در آسیا دارد گفت: از این مسئله خیلی خوشحالم. امیدوارم در ادامه هم این موضوع تداوم داشته باشد و بتوانیم در جام جهانی بعدی هم حضور پیاپی داشته باشیم.
بازیکن تیم ملی درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم. البته کل تیم تلاش کردند و ثمره تلاش‌مان را گرفتیم. این‌ها کار همه بچه‌ها بود و من فقط به آن پایان دادم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.
طارمی درباره اظهار نظر تاج که کی‌روش پس از جام جهانی در ایران می‌ماند، بیان کرد: کی‌روش بزرگ‌ترین مربی‌ای است که در ایران حضور داشته است. من او را خیلی قبول دارم و از نظر تاکتیکی مربی بزرگی است. اگر او بماند، صعودهای پیاپی ما هم ادامه پیدا می‌کند.
ما ایرانی هستیم و می‌توانیم همه تیم‌ها را شکست دهیم
سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان که منجر به حضور پیاپی ایران در جام جهانی شد گفت: هیچ کاری نشد ندارد. ما می‌توانیم بزرگ‌ترین تیم‌ها را هم شکست دهیم. ایرانی بودن در این امر تاثیرگذار است.
او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند اظهار کرد: قطعا اگر برنامه‌های بلند مدت تیم ملی مو به مو اجرا شود، می‌توانیم به این هدف برسیم.
بازیکن تیم ملی درباره اظهار نظر تاج مبنی بر حضور کی‌روش پس از جام جهانی در تیم ملی گفت: فکر کنم کارنامه کی‌روش دیگر مشخص است. ما پس از برزیل اولین تیمی هستیم که به جام جهانی صعود کردیم پس به نظرم این کار، کار درستی است.
عزت‌اللهی در پایان درباره سرنوشتش در باشگاه روستف اظهار کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید بروم و با آن‌ها صحبت کنم.
شجاعی: اطمینانم باعث شد پنالتی را خراب کنم
مسعود شجاعی بعد از پیروزی تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: از صعود به جام جهانی خوشحال هستیم ولی معتقدم که امکانات ما در حد بهترین تیم آسیا نیست. مسئولان باید به تیم ملی کمک کنند. ما زمین تمرین نداریم و در زمین نفت تمرین می‌کنیم.
او درباره وضعیتش در یونان گفت: یکی از بهترین فصل‌های عمرم را پشت سر گذاشتم. اگر خدا بخواهد آماده می‌شویم تا در پلی‌آف یورولیگ شرکت کنیم. اگر آنجا موفق باشیم، در تیم پانیونیوس باقی می‌مانم.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت این تیم گفت: تیم ما باشخصیت است و ثبات تیمی خوبی داریم. تیم ما در کار تیمی خیلی خوب کار می‌کند و هر کس که به میدان می‌رود، بهترین بازی‌اش را ارائه می‌دهد.
شجاعی درباره پنالتی‌ای که در این بازی از دست داد گفت: برخی از بازیکنان پیشنهاد دادند که پنالتی را من بزنم و من خیلی مطمئن بودم که مثل همیشه توپ را به گوشه بالای دروازه می‌زنم و شاید همین اطمینانم باعث شد که توپ را خراب کنم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۰۱۱/اظهارات_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_بعد_از_صعود_به_جام_جهانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: