Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:10:41 GMT

سامی جابر: متوسط سن بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان بالاست

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۰۱۳/سامی_جابر_متوسط_سن_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_عربستان_بالاست

سامی جابر: متوسط سن بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان بالاست

دوحه – ایرنا – «سامی جابر » ستاره سابق تیم ملی فوتبال عربستان با اشاره به بالا بودن متوسط سن بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور گفت که نیمی از بازیکنان فعلی تیم ملی امکان حضور در جام جهانی بعدی را ندارند.

به گزارش ایرنا، جابر در گفت وگو با سایت رسمی فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) که روز شنبه منتشر شد ، گفت نسل فعلی فوتبال عربستان شایستگی لازم برای حضور در جام جهانی را دارند اگر چه نیمی از بازیکنان برای آخرین بار در جام جهانی شرکت می کنند چرا که متوسط سن تیم بیش از 28 سال است و من انتظار ندارم که آنها بتوانند برای جام جهانی بعدی واجد شرایط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سابق تیم الهلال عربستان در ادامه با اشاره به شرکت تیم ملی فوتبال کشورش در بازی افتتاحیه، اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان خوش شانس هستند که برای اولین بار در بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه بازی می کنند چرا که این بازی را میلیون ها تماشاچی می بیینند و این امکان برای خیلی ها وجود ندارد.
تیم ملی فوتبال عربستان در گروه اول مسابقات جام جهانی 2018 با روسیه میزبان ، مصر و اروگوئه همگروه است.
وی در خصوص شرایط فعلی بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان، یکی از مشکلات این تیم را نداشتن قدرت بدنی لازم دانست و گفت که بازیکنان برای حضور قوی تر در بازیهای جام جهانی می بایست توان بدنی خود را بالاتر ببرند.
او درباره سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش هم گفت که «آنتونیو پبیتزی» مربی برجسته ای است که در اسپانیا، جام کنفدراسیون ها و در زمان هدایت تیم ملی شیلی تجارب خوبی به دست آورده است اما ما احتمالا بازیکنانی مانند سانچز یا ویدال نداریم و همین شرایط ما را سخت تر می کند.
خوان آنتونیو پیتزی آرژانتینی اذر ماه گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان سعودی انتخاب شد. پیتزی پیش از این هدایت تیم ملی فوتبال شیلی را بر عهده داشت و پس از ناکامی در کسب سهمیه جام جهانی 2018 روسیه، برکنار گردید. او در عربستان جایگزین بائوسا هموطن خود شد.
بازیکنان پیشکسوت تیم ملی عربستان با اشاره به حضور «محمد صالح» بازیکن تیم ملی فوتبال مصر در تیم لیورپول انگلیس گفت که صالح درها را برای همه بازیکان کشورهای عربی برای بازی در اروپا باز کرده است.
خاورم** 1508 *شبس*1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۰۱۳/سامی_جابر_متوسط_سن_بازیکنان_تیم_ملی_فوتبال_عربستان_بالاست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: