Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:40:55 GMT

اجرای ویژه برنامه خدیجه مادر امت در ۱۹ بقعه استان سمنان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۱۳۷/اجرای_ویژه_برنامه_خدیجه_مادر_امت_در_۱۹_بقعه_استان_سمنان

اجرای ویژه برنامه خدیجه مادر امت در ۱۹ بقعه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی‌فرد در جلسه قرارگاه فرهنگی غدیر این اداره کل اظهار کرد: در هر شهرستان حداقل یک برنامه شاخص با حضور گسترده مردم و مسئولان در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دعوت از مردم و مسئولان، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بانوان شهرستان و مخصوصا مادران و همسران شهدا از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در ویژه برنامه خدیجه مادر امت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین با اشاره به تعاملات صورت گرفته در طول سال با سایر ارگان ها و نهادها عنوان کرد: در این برنامه تلاش شده از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج مخصوصا بسیج خواهران، حوزه های علمیه علی‌الخصوص حوزه خواهران، هیئت های مذهبی، هیئت رزمندگان و نهادهای مردمی و انقلابی مرتبط استفاده شود.

دعوت از قاریان برجسته قرآن، دعوت از مداحان برجسته و ولایتمدار و سخنرانان مطرح و تاکید بر تبیین شخصیت، منزلت، جایگاه و نقش حضرت خدیجه سلام الله علیها و راه الگوپذیری از سیره ایشان از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود که سلیمانی فرد به آن اشاره کرد.

وی به توزیع کتابچه، بروشور، کلیپ و نرم افزار اندروید مرتبط با حضرت خدیجه سلام الله علیها در مراسم بزرگداشت اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ختم قرآن و ترتیل خوانی، شب و روز دهم ماه مبارک رمضان و اهدای ثواب به روح مطهر حضرت خدیجه (س) از دیگر برنامه هایی است که در این ویژه برنامه اجرا خواهد شد.

کد خبر 4305683

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۱۳۷/اجرای_ویژه_برنامه_خدیجه_مادر_امت_در_۱۹_بقعه_استان_سمنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: