Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:38:55 GMT

مراسم تشییع پیکر شهید روح الله عالی در زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۱۴۱/مراسم_تشییع_پیکر_شهید_روح_الله_عالی_در_زاهدان_برگزار_شد

مراسم تشییع پیکر شهید روح الله عالی در زاهدان برگزار شد

زاهدان - مراسم تشییع پیکر شهید روح الله عالی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و همچنین جمع کثیری از مردم شیعه و سنی در شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید روح الله عالی با حضور گسترده مردم شیعه و سنی استان و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: شهید روح الله عالی تکاوری نامدار بود که باشجاعت و مردانگی در راه حفظ امنیت و وحدت در استان تلاش می کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: شهدا برگی از شجره طیبه هستند که راهشان در همه ادوار ادامه دارد و هرگز اهدافشان دچار تغییر نمی شود.

وی با اشاره به بومی سازی امنیت در استان تصریح کرد: بومی سازی امنیت به معنای احترام، تکریم ومشارکت خودمردم در بحث امنیت است.

امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان تلاش زیادی می کنند تا امنیت و وحدت را در استان خدشه دار کنند.

وی عنوان کرد: وحدت، براداری و امنیت و آرامش در استان از جمله مسائلی است که دشمنان را سخت نگران کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۱۴۱/مراسم_تشییع_پیکر_شهید_روح_الله_عالی_در_زاهدان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: