Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:45:00 GMT

تیراندازی پلیس به سمت سارقان منزل در قلهک تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۲۶۵/تیراندازی_پلیس_به_سمت_سارقان_منزل_در_قلهک_تهران

تیراندازی پلیس به سمت سارقان منزل در قلهک تهران

تهران- ایرنا- رئیس کلانتری 124 قلهک تهران از تیراندازی پلیس به سمت سارقان یک منزل خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت؛ سرگرد ضرغام آذین در این باره اظهار کرد: سه سارق سابقه دار در لحظه سرقت با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.
وی بیان کرد: کشت کلانتری مشاهده می کنند که سارقان از روی دیوار به قسمت پارکینگ یک منزل مسکونی در خیابان منظریه ورود پیدا می کنند که بلافاصله دستور ایست از سوی پلیس صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 124 قلهک خاطرنشان کرد: به هنگام دستگیری، سه سارق با حمله به ماموران گاز اشک آور به صورت آنان پاشیدند و قصد خلع سلاح ماموران را داشتند که عوامل پلیس با تیراندازی این سارقان را از ناحیه دست و پا مصدوم می کند.
به گفته وی جزئیات بیشتر این حادثه پس از بررسی دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۶۵/تیراندازی_پلیس_به_سمت_سارقان_منزل_در_قلهک_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: