Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@17:14:04 GMT

لندن؛ صحنه تظاهرات علیه ترامپ و بن سلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۳۵۶/لندن_صحنه_تظاهرات_علیه_ترامپ_و_بن_سلمان

لندن؛ صحنه تظاهرات علیه ترامپ و بن سلمان

‍‍‍‍‍‍


به گزارش خبرگزاری تقریب، تصاویر منتشر شده از اعتراضات روزهای اخیر انگلیس نشان می دهد که معترضین انگلیسی به اغلب سیاست های آمریکا در خاورمیانه از حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی گرفته تا همراهی آمریکا با سیاست های عربستان سعودی اعتراض دارند.این حرکت معترضین انگلیسی به آن معنا است که حاکمان امارات و عربستان سعودی دنباله روی بی چون چرای آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنرمندان، فعالان سیاسی و دیگر شهروندان بریتانیا تظاهراتی را به نام "همه با هم در برابر ترامپ" تدارک دیده اند.
در این اعتراضات  سه فرد با ماسک های دونالد ترامپ، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و «محمدبن زاید آل نهیان» ولیعهد امارات متحده عربی هستند، دیده می شوند.
آدمک ترامپ با زنجیرهایی که به گردن بن سلمان و محمد بن زاید انداخته، آنها را به دنبال خود می کشد.

ترامپ پس از ورود به فرودگاه استانستد مورد استقبال لیام فاکس وزیر تجارت بین الملل انگلیس و وودی جانسون سفیر آمریکا قرار گرفت. او سپس همراه با همسرش، ملانیا ترامپ با بالگرد به سمت اقامتگاه سفیر ایالات متحده واقع در ریجنتز پارک در شمال غرب لندن هدایت شد. شمار دیگری از معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی چون «نه به ترامپ، نه به جنگ»، «ترامپ را رها کن، با قلدری مبارزه کن»، «نه به ترامپ، نه به نژادپرستی» و سر دادن شعار به ورود رئیس جمهور آمریکا اعتراض کردند.



http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000343/nf00343246-1.flv

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۵۶/لندن_صحنه_تظاهرات_علیه_ترامپ_و_بن_سلمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: