Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@03:52:38 GMT

رقص شمشیر ترامپ با ملک سلمان+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۳۵۸/رقص_شمشیر_ترامپ_با_ملک_سلمان_عکس

رقص شمشیر ترامپ با ملک سلمان+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز این مراسم با دعوت و حضور ملک سلمان و به منظور خیر مقدم به رئیس جمهور آمریکا در کاخ وی برگزار شد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2850210584826287515 برچسب‌ها : رقص شمشیر ترامپ عربستان جام جم آنلاین رقص شمشیر ترامپ با ملک سلمان+عکس لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها نتایج انتخابات ریاست جمهوری تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد مرد شیطان‌ صفتی که با ربودن 6 زن از صحنه آزار و اذیت آنها فیلمبرداری می‌کرد با خوردن این خوراکی‌ها بی‌شک مبتلا به سنگ کلیه می‌شوید! دو بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کردند+ عکس فوری : نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد / روحانی پیشتاز است شعبه رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایران در ویرجینیا آمریکا + عکس پدر و پسری در مکه سوژه رسانه ها شدند+عکس تصاویری که پرویز پرستویی از رئیس‌جمهور آینده خواست، فراموش‌شان نکند 7 قلوهای معروف جهان 20 ساله شدند+ عکس فوری:‌پیشتازی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سرگرمی عجیب و ترسناک یک کودک قلیان کشیدن عجیب یک دختربچه عرب + فیلم بازیگری که عاشق پیتزاست! مناظره انتخاباتی در دیرین دیرین حمله وحشیانه اراذل و اوباش به رفتگر شهرداری! + فیلم گرد و غبار از آذربایجان تا ایلام + عکس استندآپ کمدی مهران مدیری / درس و مدرسه اولین فیلم از واژگونی تانکر حامل سوخت در ستارخان+ فیلم و عکس جدیدترین خودروهای وارداتی ایران +عکس ناشیانه ترین حرکت نمایشی آخرین مطالب همه سایت 01:00 رقص شمشیر ترامپ با ملک سلمان+عکس 00:45 تعجب کودکانه +عکس 00:30 عجیب‌ترین نام‌های ایرانی 00:20 تبعید و شلاق ؛ مجازات راننده سرویس آزارگر 00:20 محصول جدید فولکس واگن+عکس 00:15 حمله موشکی پیام یمنی‌ها به آل‌سعود 00:07 پایان 6 سال کابوس مرگ 00:05 سرگرمی عجیب و ترسناک یک کودک 00:04 دختر ترامپ کالاهای مد و زینتی خود را از چین می خرد! 00:03 گرانترین تابلوی نقاشی+عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۵۸/رقص_شمشیر_ترامپ_با_ملک_سلمان_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: