Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@06:27:46 GMT

گدایی ۴میلیارد دلاری ترامپ از سلمان برای خروج از جنگ سوریه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۳۶۱/گدایی_۴میلیارد_دلاری_ترامپ_از_سلمان_برای_خروج_از_جنگ_سوریه

گدایی ۴میلیارد دلاری ترامپ از سلمان برای خروج از جنگ سوریه

مقاماتی از کاخ سفید فاش کرده اند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ماه دسامبر در مکالمه تلفنی با «ملک سلمان» پادشاه عربستان، به وی گفته که حاضر است در قبال دریافت ۴ میلیارد دلار آمریکا را از جنگ سوریه خارج کند.

خبرگزاری مهر: یک رسانه غربی از درخواست «ترامپ» از پادشاه عربستان برای دریافت ۴ میلیارد دلار در ازای خروج آمریکا از جنگ سوریه پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش واشنگتن پست، مقاماتی از کاخ سفید فاش کرده اند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ماه دسامبر در مکالمه تلفنی با «ملک سلمان» پادشاه عربستان، به وی گفته که حاضر است در قبال دریافت ۴ میلیارد دلار آمریکا را از جنگ سوریه خارج کند.

مقامات کاخ سفید مدعی شده اند که ترامپ این پول را برای بازسازی سوریه و اینکه متحدان حکومت سوریه یعنی ایران و روسیه نتوانند در آینده ادعایی در مورد سوریه داشته باشند می‌خواهد.

بر اساس گفته‌های مقامات کاخ سفید ترامپ در گفتگو با ملک سلمان گفته که بخشی از این پول صرف جلوگیری از قدرت گرفتن مجدد داعش در سوریه خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Kmu

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۳۶۱/گدایی_۴میلیارد_دلاری_ترامپ_از_سلمان_برای_خروج_از_جنگ_سوریه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: