Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@13:41:55 GMT

از کم شدن شانس فینالیست شدن داور ایرانی تا اعلام برنامه زمان‌بندی قطع برق تهران/ پربازدیدهای ۱۷ تیر

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۴۲۷/از_کم_شدن_شانس_فینالیست_شدن_داور_ایرانی_تا_اعلام_برنامه_زمان_بندی_قطع_برق_تهران_پربازدیدهای_۱۷_تیر

از کم شدن شانس فینالیست شدن داور ایرانی تا اعلام برنامه زمان‌بندی قطع برق تهران/ پربازدیدهای ۱۷ تیر

فرهنگ > رسانه - در روز یکشنبه 17 تیر، برنامه زمان بندی قطعی برق تهران و حضور متفاوت رامبد جوان در تلویزیون بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، نقل قول آیت الله جنتی با عنوان مردم باید قانع باشند و بفهمند باید صبر کنند در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران روی خبری درباره استفتائات رهبر انقلاب با تیتر حکم پذیرفتن مسئولیتی که توان انجامش را نداریم کلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجلس استیضاح وزرا را کلید زد نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، خبر برنامه زمان‌بندی قطعی برق در تهران بازدید زیادی داشت. توضیح سازمان هواپیمایی در مورد شایعه فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد هم مورد توجه قرار گرفت. ابربدهکاران بانکی چه کسانی هستند؟ دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، گریم ترسناک محمدرضا شریفی‌نیا در نقش یک داعشی مورد توجه کاربران قرار گرفت. حضور متفاوت رامبد جوان در تلویزیون نیز پربازدید شد. ماجرای دعوت نشدن محسن قاضی‌مرادی به «خندوانه» از زبان همسرش دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی ورود جغد عظیم‌الجثه به ساختمان مسکونی در سعادت‌آباد کلیک کردند. انهدام باند توزیع محصولات جنسی در تهران دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم هوا خنک می‌شود را خواندند.

در سرویس بین‌الملل، ترامپ با یک تصمیم تازه، دوباره جنجال آفرید نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. کاربران زیادی هم روی اروپایی‌ها آغوش تهران را به ترامپ ترجیح دادند کلیک کردند. در سرزمین‌های شمالی ایران چه می‌گذرد؟ نیز دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، تصاویری از تصادف سردار آزمون با پورشه میلیاردی‌اش کلیک زیادی خورد. دیگر خبر پرمخاطب، دقیقا نقش محمدرضا احمدی در برنامه بیست هجده چیست؟ بود. چرا شانس فینالیست شدن تیم فغانی کم شد؟ هم بازدید زیادی داشت.

57243

کلید واژه‌ها : اخبار پربیننده - خبرآنلاین - رسانه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۲۷/از_کم_شدن_شانس_فینالیست_شدن_داور_ایرانی_تا_اعلام_برنامه_زمان_بندی_قطع_برق_تهران_پربازدیدهای_۱۷_تیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: