Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:48:39 GMT

برق واحدهای مسکونی براساس برنامه زمان‌بندی قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۴۲۹/برق_واحدهای_مسکونی_براساس_برنامه_زمان_بندی_قطع_می_شود

برق واحدهای مسکونی براساس برنامه زمان‌بندی قطع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی آیت اللهی موسوی عصر شنبه در جلسه ستاد بحران استان کرمان اظهار داشت: در طول روز سه ساعت برق واحدهای مسکونی کرمان براساس برنامه ریزی صورت گرفته به صورت منطقه ای قطع می شوند.

وی افزود: قطعی برق ابتدا باید در بخش صنعتی و بعد از آن در بخش کشاورزی صورت گیرد و در صورت کمبود از بخش خانگی قطعی برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اللهی موسوی بیان کرد: برخی از صنایع استان کرمان بیش از سهمیه خود برداشت برق دارند و اگر آنها رعایت کنند ما برقی قطع در واحدهای خانگی نخواهیم داشت.

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان تصریح کرد: دو میلیارد تومان اعتبار در اختیار سازمان آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به روستاها قرار گرفته است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه این جلسه اظهار داشت: مردم بافت و استان کرمان به بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک حساسیت پیدا کرده اند و علیرغم همه توضیحاتی که داده شده مدتی نیاز است تا جامعه به آرامش دست پیدا کند.

علی بختیاری ادامه داد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک مشترک بین انسان و دام نیست و بنابراین جای نگرانی نیست.

بختیاری تصریح کرد: لاشه هایی که در منطقه خبر کشف می شود به سه دلیل است یکی اینکه حیوانات از کوه پرت می شوند دیگری اینکه توسط شکارچیان مورد حمله قرار می گیرند و زخمی می شوند و شکارچیان نمی توانند آنها را بگیرند بعد از چند روز تلف می شوند و تعدادی دیگر بر اثر بیماری تلف می شوند.

در ادامه این جلسه فتعلی حمزه جواران  فرماندار بافت هم اظهار داشت: متاسفانه بدون هماهنگی فرمانداری و دستگاه های ذیربط خبر بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک منتشر شد و این مسئله باعث نگرانی و کاهش امنیت روحی و روانی مردم منطقه شده است.

کد خبر 4346777

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۴۲۹/برق_واحدهای_مسکونی_براساس_برنامه_زمان_بندی_قطع_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: