Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:20:24 GMT

رونالدو به جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی رسید/ کریس ۳۸ گل تا رسیدن به رکورد دایی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۵۳۶/رونالدو_به_جمع_۱۰_گلزن_برتر_تاریخ_فوتبال_ملی_رسید_کریس_۳۸_گل_تا_رسیدن_به_رکورد_دایی

رونالدو به جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی رسید/ کریس ۳۸ گل تا رسیدن به رکورد دایی

مهاجم تیم ملی پرتغال به رکورد قابل توجه دیگری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمانش، سوئد شد، اما در این بازی کریستیانو رونالدو با گلی که در دقیقه 18 به ثمر رساند، شمار گل‌های ملی خود را به عدد 71 رساند و به جمع 10 گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو با 71 گل زده به طور مشترک با میروسلاو کلوزه از آلمان، کیاتیسوک سناموانگ از تایلند و ماجد عبدالله از عربستان در رده نهم بهترین گلزنان تاریخ ملی است. فوق‌ستاره پرتغال همچنین با این گل به طور مشترک با میروسلاو کلوزه، مهاجم پیشین تیم ملی آلمان در رده سوم بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی قاره اروپا قرار گرفت.

با توجه به اینکه رونالدو 32 ساله است، شانس شکستن رکورد فرنس پوشکاش فقید که با 84 گل بهترین گلزن اروپایی در رده ملی است را دارد، هرچند رسیدن به رکورد علی دایی، بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

علی دایی، مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان در 149 بازی ملی 109 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۵۳۶/رونالدو_به_جمع_۱۰_گلزن_برتر_تاریخ_فوتبال_ملی_رسید_کریس_۳۸_گل_تا_رسیدن_به_رکورد_دایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: