Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@23:05:46 GMT

سهم «فضای مجازی» از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه‌ایران چقدر است؟ / شما نظر بدهید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۶۶۶/سهم_فضای_مجازی_از_آسیب_های_اجتماعی_امروز_جامعه_ایران_چقدر_است_شما_نظر_بدهید

سهم «فضای مجازی» از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه‌ایران چقدر است؟ / شما نظر بدهید

جامعه > آسیب‌ها - به نظر شما سهم فضای مجازی از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه ایران چقدر است؟

به گزارش خبرآنلاین، به تازگی فضای مجازی جای خود را در ابعاد زندگی شهروندان باز کرده و حالا به تایید مرکز آمار ایران، فضای مجازی یکی از اصلی‌ترین مکان‌های وقت‌گذرانی ایرانی‌ها در طول شبانه‌روز است.

همزمان بحث‌های زیادی در مقطع اخیر درباره سهم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر آسیب‌های اجتماعی ایرانی‌ها مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه که گفته می‌شود فضای مجازی نظم خانواده‌های ایرانی را بهم زده، باعث افزایش طلاق، فردگرایی و آسیب‌هایی حتی در حد خودکشی شده است.
همزمان مخالفان این دیدگاه عنوان می‌کنند نمی‌توان کم‌کاری‌ها طی سال‌های اخیر در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی در بروز آسیب‌های اجتماعی را حالا بر گردن فضای مجازی انداخت.


بر همین اساس به نظر شما سهم فضای مجازی از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه ایران چقدر است؟

نظرات خود را زیر همین خبر به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

 

 

 

 

 

۴۲۴۲

 

کلید واژه‌ها : آسیب اجتماعی - شبکه واکنش اجتماعی - شبکه‌ اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۶۶۶/سهم_فضای_مجازی_از_آسیب_های_اجتماعی_امروز_جامعه_ایران_چقدر_است_شما_نظر_بدهید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: