Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@13:23:38 GMT

12 شهریور، زمان شروع به کار شورای پنجم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۱۳۳/۱۲_شهریور_زمان_شروع_به_کار_شورای_پنجم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران زمان شروع به کار پنجمین دوره شوراها را 12 شهریور اعلام کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، چمران در پاسخ به اظهارات برخی رسانه ها در خصوص زمان شروع به کار پنجمین دوره شورای شهر گفت: با اینکه در مجلس شورای اسلامی، 12 مرداد برای شروع به کار هر دوره از شوراها تصویب شد اما کماکان همان 12 شهریور زمان اصلی شروع به کار دوره جدید شوراهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره علل اعمال تاریخ قدیمی توضیح داد: « با اینکه طرح تصویب شده مجلس به شورای نگهبان رفت اما از آنجا که هنوز از شورای نگهبان پاسخی نیامده که به مجلس و سپس به دولت برود تا از آنجا به شوراها ابلاغ شود بنابراین تاریخ 12 مرداد قابل اعمال نیست.»شورای پنجم در میان مردم و مجلس جایگاه واقعی خود را به دست آوردرئیس شورای عالی استان ها از ارائه بیان کاری چهارمین دوره شورا در قالب طرحی مکتوب خبر داد و گفت: در این طرح به همه پیشرفت هایی که داشتیم و همه حملاتی که به ما شد و دفاعیاتی که ما داشتیم پرداخته شده است.چمران در چهل و یکمین اجلاس شورای عالی استان ها برای پنجمین دوره شورا آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم شورای بعدی بتواند در میان مردم و مجلس جایگاه واقعی خودش را به دست آورد و به اهداف اصلی شورا که همان خدمت گذاری است برسد.نمایندگانی از شورای شهر استانهای خراسان جنوبی، یزد و بوشهر اولین سخنرانان این اجلاس پس از مهندس چمران بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۱۳۳/۱۲_شهریور_زمان_شروع_به_کار_شورای_پنجم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: