Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:52:15 GMT

زمان شروع به کار شورای پنجم / موعد انتخاب شهردار

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۱۳۴/زمان_شروع_به_کار_شورای_پنجم_موعد_انتخاب_شهردار

زمان شروع به کار شورای پنجم / موعد انتخاب شهردار

یک منتخب شورای شهر پنجم گفت: شروع به کار شورای پنجم ملزم به هماهنگی مجلس و وزارت کشور برای درج در روزنامه رسمی است و پس از آن شورای پنجم شروع به کار و در اولین مرحله، شهردار انتخاب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون موقت فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم پیرامون چگونگی تشکیل شورا با توجه به اختلاف نظرهای قانونی گفت: شروع به کار شورای پنجم ملزم به هماهنگی بین مجلس و وزارت کشور برای درج در روزنامه رسمی است ، هرگاه این مرحله پشت سر گذاشته شود شورای پنجم شروع به کار می کند و در اولین مرحله اقدام به انتخاب شهردار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل آبادی در ادامه اضافه کرد: دو گزینه نهایی شهرداری تهران به احتمال زیاد عصر پنجشنبه ۱۹ مرداد انتخاب می‌شوند. برنامه نامزدهای شهرداری تهران چهارشنبه و پنجشنبه در جلسه علنی ارائه خواهد شد.
درنشست بعدی یا در همان جلسه هر عضو شورای شهر حق دارد رای به ۲ نفر به عنوان گزینه نهایی رای دهد.

وی همچنین با اعلام این خبر که کمیته ای ۳ نفره برای تدوین متن سوگند نامه پیشنهادی که توسط گزینه های شهرداری تشکیل شده است گفت:نشست آتی اعضای منتخب شورای پنجم ، بدلیل تعطیل بودن روز شنبه ، بدلیل مراسم تحلیف ریاست جمهور در روز یکشنبه و پیرامون چگونگی آغاز به کار شورا ، و نحوه ارائه برنامه های گزینه های شهرداری تشکیل خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۱۳۴/زمان_شروع_به_کار_شورای_پنجم_موعد_انتخاب_شهردار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: