Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@14:08:26 GMT

بی ریا رییس شورای داراب شد/سلامی نژاد باز هم سکان شهرداری را در دست گرفت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۲۹۰/بی_ریا_رییس_شورای_داراب_شد_سلامی_نژاد_باز_هم_سکان_شهرداری_را_در_دست_گرفت

بی ریا رییس شورای داراب شد/سلامی نژاد باز هم سکان شهرداری را در دست گرفت

اعضای شورای شهر داراب پس از قرائت سوگند نامه توسط رمضان بی ریا رئیس سنی شورای شهر داراب، به رای گیری جهت انتخاب جایگاه ها در شورای شهر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از داراب آنلاین؛ مراسم تحلیف پنجمین شورای شهر داراب با حضور اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات و اعضای جدید شورای شهر در محل دفتر شورای شهر داراب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای شهر داراب پس از قرائت سوگند نامه توسط رمضان بی ریا رئیس سنی شورای شهر داراب، به رای گیری جهت انتخاب جایگاه ها در شورای شهر پرداختند.

در این رای گیری رمضان بی ریا با هفت رای به مدت یکسال رئیس شورای شهر داراب شد.

علی اکبر عبدالهی رییس سابق شورای شهر با هفت رای بعنوان نایب رئیس شورا به مدت یکسال انتخاب شد.

کریم سیستانی که در دوره های گذشته سابقه عضویت و ریاست شورا را در کارنامه دارد با هفت رای بعنوان خزانه دار به مدت یکسال و کریم محمدی با هفت رای بعنوان منشی شورا به مدت یکسال انتخاب شد.

تنها گزینه شورای شهر داراب برای سکان داری شهرداری ، نصراله سلامی نژاد با چهار رای موافق بعنوان شهردار داراب انتخاب شد.

در ادامه رسول بنا با پنج رای موافق بعنوان نماینده شورای شهر در شورای شهرستان به مدت چهار سال انتخاب شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۲۹۰/بی_ریا_رییس_شورای_داراب_شد_سلامی_نژاد_باز_هم_سکان_شهرداری_را_در_دست_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: