Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@12:19:19 GMT

دومين پيروزي تيم ملي در تاريخ جام جهاني بعد از 20 سال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۶۳۹/دومین_پیروزی_تیم_ملی_در_تاریخ_جام_جهانی_بعد_از_۲۰_سال

دومين پيروزي تيم ملي در تاريخ جام جهاني بعد از 20 سال

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال ايران دومين پيروزي خود در تاريخ حضورش در جام جهاني را بعد از 20 سال به دست آورد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از روسيه، تيم ملي در اولين ديدار خود در جام جهاني 2018 روسيه موفق شد مقابل مراکش به پيروزي برسد.
اين دومين پيروزي ايران در چهارمين دوره حضورش در جام جهاني بود.
تيم ملي اولين پيروزي خود را در تاريخ حضورش در جام جهاني، سال 1998 مقابل آمريکا به دست آورده بود و دومين پيروزي ايران 20 سال به طول انجاميد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۶۳۹/دومین_پیروزی_تیم_ملی_در_تاریخ_جام_جهانی_بعد_از_۲۰_سال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: