Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@04:51:05 GMT

شماره ۵/ مسابقه پیامکی «بشارت ۱۴۵۲»

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۶۹۲/شماره_۵_مسابقه_پیامکی_بشارت_۱۴۵۲

به گزارش ایکنا؛ علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه پیامکی طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» با محوریت جزء سی قرآن کریم تا ساعت ۲۴ همان روز مهلت دارند تا جواب مسابقه را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۴۵۲ پیامک کنند.
همچنین در ویژه‌برنامه زنده «بشارت ۱۴۵۲» که همه روزه از ساعت ۱۸ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود، قرعه‌کشی روزانه صورت می‌گیرد و پنج هدیه پنج میلیون ریالی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی besharat.irib.ir و همچنین در کانال سروش به نشانی qtvirib اعلام خواهد شد.

سوال چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷
سوره ناس چند آیه دارد؟
گزینه ۱_ پنج آیه
گزینه ۲_شش آیه

تیزر مسابقه ۱۳ تیر ماه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۶۹۲/شماره_۵_مسابقه_پیامکی_بشارت_۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: