Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:21:23 GMT

اسامي برندگان خوش شانس مسابقه نظرسنجي کانال اخبار پست‌بانک‌ايران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۶۹۶/اسامی_برندگان_خوش_شانس_مسابقه_نظرسنجی_کانال_اخبار_پست_بانک_ایران

اسامي برندگان خوش شانس مسابقه نظرسنجي کانال اخبار پست‌بانک‌ايران

خبرگزاري آريا -
به گزارش روابط عمومي پست بانک ايران: به اطلاع اعضاي محترم کانال اخبار پست‌بانک‌ايران‌ مي‌رساند؛ با توجه به قرعه‌کشي انجام شده از بين شرکت‌کنندگان در مسابقه نظرسنجي اين کانال ابوذر شهبازي از روستاي طلحه بوشهر، ابراهيم احمدپور از روستاي زرين شهرستان خوي، هادي بزرگي از مشهد مقدس، حسني پوررحيمي از کرمانشاه، شيوا الهي از شهرستان اسلام‌آباد، افسانه فيض‌آبادي از شهرستان يزد، اسماعيل خيراللهي از اسلام آبادغرب، محمد مختارآبادي از شهرستان کرمان، مژگان لطفي از تهران و طوبي مؤمني فر از مشهد مقدس به قيد قرعه به عنوان برندگان اين مسابقه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراين گزارش: در همين راستا پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم و تماس با آنان جوايز مربوطه(هرنفر 200 هزار تومان کارت هديه) اهداء خواهد شد.
شايان ذکر است: مسابقات اين کانال مستمر بوده و به اعضاي دائمي آن به قيد قرعه جوايز ارزنده اي اهداء مي‌شود. ضمناً طي روزهاي آينده مسابقه جديد و جوايز آن نيز اعلام مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۶۹۶/اسامی_برندگان_خوش_شانس_مسابقه_نظرسنجی_کانال_اخبار_پست_بانک_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: