Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:15:10 GMT

بانک ها بخش تولید را تنها نگذارند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۵۳۲/بانک_ها_بخش_تولید_را_تنها_نگذارند

بانک ها بخش تولید را تنها نگذارند

کرج-ایرنا- استاندارالبرز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: بانک های عامل در این شرایط بخش تولید را تنها نگذارند.

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: درحوزه اقتصاد داخلی باید به گونه ای عمل کرد که از واردات بی نیاز شویم .
وی ادامه داد: براین اساس ارتقای کیفی تولیدات با استفاده از منابع داخلی از جمله موارد ضروری است که باید دراین زمینه مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندارالبرز گفت: بازدیدهای مختلفی از واحدهای تولیدی صورت خواهد گرفت ودر این بازدیدها باید تمام مسئولان دستگاه های اجرایی خدماتی مانند شرکت آبفا، برق و گاز حضور داشته باشند.
نداشتن نقدینگی در گردش به دلیل عدم همکاری بانک ها که میزان تولید را در واحدهای صنعتی کاهش داده از جمله موضوعاتی بود که دراین نشست مورد بررسی قرار گرفت .
صاحبان برخی از واحدهای تولیدی نیز دراین نشست از بانک های عامل خواستند به کمک تولید و صنعت بیایند .
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز واردات بی رویه به عنوان عامل اصلی ضربه به تولیدات داخلی مطرح شد.
تقسیط بدهی واحدهای تولیدی که دارای مشکل مالی هستند از جمله مواردی بود که ازسوی مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز مورد تاکید قرار گرفت.
استان البرز 3 هزارو500 واحد تولیدی صنعتی فعال دارد.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۵۳۲/بانک_ها_بخش_تولید_را_تنها_نگذارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: