Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:43:33 GMT

برای اولین بار در کشور مسابقات تری‌دی تیراندازی با کمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۵۸۷/برای_اولین_بار_در_کشور_مسابقات_تری_دی_تیراندازی_با_کمان_برگزار_می_شود

برای اولین بار در کشور مسابقات تری‌دی تیراندازی با کمان برگزار می‌شود

مسابقات رشته تری‌دی تیراندازی با کمان ۱۵ و ۱۶ تیرماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان، مرحله اول مسابقات رشته تری‌دی تیراندازی با کمان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی فدراسیون 15 لغایت 16 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در بخش انفرادی (مرحله مقدماتی) 15 تیر و در بخش‌های فینال انفرادی و مسابقات تیمی 16 تیر در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

مسابقات تری دی یا شبه شکار در دو مرحله با 15 تا 20 سیبل و بصورت سیبل حیوانات 3 بعدی برگزار می گردد.

طبق استاندارد جهانی، فواصل سیبل‌ها از خط آتش در کمان های سنتی بین 5 تا 27 متر و در کمان‌های کامپوند و ریکرو بین 5 تا 47 متر می باشد.

هر تیم متشکل از سه کماندار ( یک نفر ورزشکار کامپوند – یک نفر ورزشکار ریکروـ یک نفر ورزشکار کمان سنتی ) به صورت میکس ( بانوان و آقایان) و نیز از هر سه کمان مورد نظر می‌باشد.

در پایان بخش انفرادی 8 نفر برتر در سبک های مختلف کمان و در دو رده بانوان و آقایان به فینال راه می یابند و همچنین در بخش تیمی نیز 8 تیم برتر مجوز حضور در مسابقات فینال را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,32,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۵۸۷/برای_اولین_بار_در_کشور_مسابقات_تری_دی_تیراندازی_با_کمان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: