Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@16:25:57 GMT

انسداد کامل مرزها در سال ۹۷/ کاهش ۵ درصدی جرائم سخت و خشن

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۳۱۷۰۸/انسداد_کامل_مرزها_در_سال_۹۷_کاهش_۵_درصدی_جرائم_سخت_و_خشن

انسداد کامل مرزها در سال ۹۷/ کاهش ۵ درصدی جرائم سخت و خشن

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی کشور از انسداد مرزها در سال آینده خبر داد و گفت: انسداد کامل مرزها برای سال آینده در دستور کار قرار دارد که با استفاده از وسایل الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور  امروز سه شنبه (۱۷ بهمن) در نشست خبری با اصحاب خبر خراسان شمالی، هدف از سفر به خراسان شمالی را بازدید از توانمندی‌های نیروی انتظامی و مرزبانی اعلام کرد و افزود: باید همواره پشتیبانی از نیروها را مدنظر داشت تا در اجرای مأموریت‌ها اقدامات مناسبی حاصل شود که در این استان این فعالیت‌ها به نحو مطلوب صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از کاهش جرائم در کشور خبر داد و اظهارداشت: طی سال جاری کشف مواد مخدر 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

سردار اشتری، همچنین میزان سرقت‌ها و جرائم مهم را رو به کاهش عنوان کرد و افزود: تلاش مجدانه نیروهای انتظامی در کشور و خراسان شمالی، فضای همدلی و همکاری را در این عرصه به وجود آورده است.

 

وی ادامه داد: برخی کاستی‌ها در مجموعه وجود دارد که باید برطرف شود و با تشخیص معایب بایستی ارتقا خدمات محقق شده و اقدامات نیروی انتظامی منجر به پیشرفت امنیت و آسایش مردم شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین از برخورد با جرائم سخت و خشن در کشور خبر داد و گفت: 5 درصد کاهش در این‌گونه جرائم طی سال جاری به نسبت سال گذشته رخ‌داده است.

 

وی در خصوص کاهش جرائم در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این استان جزو سه استان نخست کشور در حداقل جرائم خشن است.

 

سردار اشتری اظهارداشت: متأسفانه تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی کشور افزایش ‌یافته که امید است باهمت همگان و صنعت خودروسازان این تصادفات کاهش ‌یافته و نگرانی‌ها کمتر شود.

 

وی، وضعیت امنیت در خراسان شمالی را مطلوب ارزیابی کرد.

 

پایان پیام/510

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۷۰۸/انسداد_کامل_مرزها_در_سال_۹۷_کاهش_۵_درصدی_جرائم_سخت_و_خشن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: