Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@05:04:31 GMT

برنامه قطعی برق امروز تهران + جدول زمانبندی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۱۹۶/برنامه_قطعی_برق_امروز_تهران_جدول_زمانبندی

برنامه قطعی برق امروز تهران + جدول زمانبندی

خبرگزاری میزان- برنامه قطعی برق کلانشهر تهران با توجه به تغییرات جدول زمانبندی منتشر شد به طوریکه خاموشی ها با توجه به جدول از ساعت ۹ الی ۱۹ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، جدول قطعی برق امروز از سوی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در حالی منتشر شد که بنابر اعلام این شرکت جدول بدون تغییر بوده و تنها جدول زمانبندی دستخوش تغییر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است به به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمانبندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، گروه بندی مناطق در پنج دسته و بر اساس ساعت زمانی مشخص شده است.

براین اساس مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول ذیل و براساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه بندی خود را مشخص و از زمانبندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع پیدا کنند.

در این میان قطعی برق از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد و مناطق مختلف با حروف لاتین علامت گذاری شده اند.

برای دیدن جدول زمانبندی روی لینک کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۱۹۶/برنامه_قطعی_برق_امروز_تهران_جدول_زمانبندی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: