Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@14:13:33 GMT

اعلام زمانبندی قطع برق در استان یزد + لیست

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۱۹۸/اعلام_زمانبندی_قطع_برق_در_استان_یزد_لیست

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکزیزد , شهروندان جهت اطلاع از برنامه زمانبندی می توانند ازاین طریق نسبت به آکاهی یافتن از زمان قطع اطلاع پیدا کنند .
در ابتدا آدرس محل سکونت خود را در جدول آدرس ها پیدا نموده نام فیدر مربوطه رایادداشت نمایند سپس نام فیدر خود را در جدول گروه بندی مسیر تغذیه خطوط پیدا کنند , بعد از مشخص شدن گروه مربوطه می توانند در جدول , برنامه زمانبندی مدیریت بار , نسبت به تعیین زمان های احتمالی قطع برق منطقه خود مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است که برنامه زمانبندی مدیریت بار ساعاتی اعمال خواهد شد که مصرف برق مشترکین افزایش یابد ودر صورت مدیریت صحیح مصرف برق از سوس مشترکین احتمال تغییر وحذف برنامه ارائه شده از سوی شرکت توزیع خواهد بود .                    
   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۱۹۸/اعلام_زمانبندی_قطع_برق_در_استان_یزد_لیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: