Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:10:42 GMT

۴ پروژه شهری در شهرستان خوی کلنگ زنی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۷۲۴/۴_پروژه_شهری_در_شهرستان_خوی_کلنگ_زنی_و_افتتاح_شد

۴ پروژه شهری در شهرستان خوی کلنگ زنی و افتتاح شد

ارومیه-چهار پروژه شهری در شهرستان خوی ظهر امروز پنجشنبه با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور استاندار آذربایجان غربی دو طرح بزرگ عمران شهری در خوی افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح دیگر آغاز شد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه دو پروژه شهری شامل احداث فاز اول تفرجگاه ۳۰۰ هکتاری فنائی و پروژه احیای و احداث باغ تاریخی دلگشا به مساحت ۷ هکتار را در شهرستان خوی کلنگ زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح آمفی تئاتر روباز پارک ملت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح جهاد با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی بود.

پل غیر همسطح جهاد اولین پل غیر همسطح شهر خوی است که با حضور سعادت استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس وشورای اسلامی افتتاح شد.

اکبرزاده شهردار خوی در آئین افتتاح این پل گفت: طول این پل ۴۲۰ متر، عرض آن ۲۰ متر و طول عرشه پل نیز ۱۹۶ متر است که با بهره برداری از آن گره ترافیکی ۷ خیابان منتهی به این نقطه کشوده شد و مشکل ترافیکی کمربندی های سیستانی زاده و صفرزاده برطرف شد.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این طررحها شهرستان خوی را یکی از قطب های مهم صنعت، کشاورزی و کردشگری در استان اعلام و تصریح کرد: رفع موانع رشد و توسعه این بخشها در اولویت برنامه های استانی است.

قربانعلی سعادت با اشاره به تداوم حمایت های اعتباری استانداری از به شهرداریها از محل ارزش افزوده برضرورت کمک به شهرداریها در رستای تغییر کاربریهای مجاز در جهت توسعه سرمایه گذاریها در شهرها تاکید کرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: ملت ایران درانتخابات ۲۹ اریبهشت با مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رای با ارمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

اکبرزاده شهردارخوی نیز در این مراسم بودجه مصوب این شهر را بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: امسال ۳۸۰ میلیارد ریال این بودجه برای تمیل و اجرای طرحهای عمران شهری خوی هزینه می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۷۲۴/۴_پروژه_شهری_در_شهرستان_خوی_کلنگ_زنی_و_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: