Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:40:06 GMT

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور شش گردان در شهرستان خوی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۷۲۵/رزمایش_الی_بیت_المقدس_با_حضور_شش_گردان_در_شهرستان_خوی_اجرا_می_شود

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور شش گردان در شهرستان خوی اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان خوی گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور پنج گردان بیت‌المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در ۲۲ و ۲۳ تیر ماه در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوی، سرهنگ محمدباقر علایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران رزمایش‌های متعددی جهت جلوگیری از تهدیدات دشمن توسط نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود تا آمادگی و هوشیاری خود را موردسنجش قرار داده و معایبشان را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌تبع این رزمایش‌ها، در شهرستان خوی نیز رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور پنج گردان بیت‌المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در 22 و 23 ام ماه جاری در قالب‌های امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و امنیتی و ضد اغتشاشات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: در قالب کوی و برزن، سه گردان حضور خواهند داشت و ایست و بازرسی، حفاظت از اماکن مهم و حیاتی شهرستان، دفاع از حریم شهر موردتوجه بوده است و در قالب امداد و نجات نیز دو گردان در خصوص عملیات امداد و نجات و بومی‌سازی امکانات شرکت می‌کنند و نیز در قالب امنیتی و ضد اغتشاشات یک گردان جهت حفظ آمادگی در برابر هرگونه نفوذ دشمن و جلوگیری از برهم زدن ثبات جامعه شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اهداف این رزمایش بیان کرد: بومی‌سازی دفاع در مواقع تهدید، سازمان‌دهی نیروها، عملیاتی کردن آموزش‌ها، شناسایی نقاط ضعف و رفع معایب، تقویت نقاط قوت، کاهش خطاهای نیروهای اقدام کننده، استفاده حداکثری از توان ادارات در مواقع بحرانی و اتخاذ روش‌های دفاعی مناسب و سد نفوذ و اغتشاشات شهری ازجمله اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس هستند.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۷۲۵/رزمایش_الی_بیت_المقدس_با_حضور_شش_گردان_در_شهرستان_خوی_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: