Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:49:23 GMT

بهره‌برداری از ۴۱ طرح عمرانی در شهرستان خوی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۷۲۷/بهره_برداری_از_۴۱_طرح_عمرانی_در_شهرستان_خوی

بهره‌برداری از ۴۱ طرح عمرانی در شهرستان خوی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نشست خبری سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اولین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.
در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) و تبریک ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهرستان خوی اظهار داشت: بیش از ۴۱ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۴۲ میلیارد ریال در شهرستان خوی به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین ۲۵ طرح عمرانی با اعتبار پیش بینی شده بالغ بر ۳۰۷ میلیارد ریال در این دهه کلنگ زنی خواهد شد.
وی در ادامه به طرح های تولیدی، خدماتی صنعتی آماده افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت : در این ایام تعداد ۲ واحد کشاورزی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۲۴ نفر و سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
سید محمد عابدی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهرستان خوی اظهار داشت: برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در محل مصلی، محفل انس با قرآن در مساجد شهری و روستائی، برگزاری گفت مانهای دینی با موضوع انقلاب اسلامی در تمامی مساجد و هیأت های مذهبی شهری و روستائی با سخنرانی روحانیون، دیدار از خانواده معظم شهداء، برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی، برگزاری مسابقات بین المللی بوکس و کشتی پهلوانی آشیرما از برنامه های امسال دهه مبارک فجر در شهرستان خوی خواهد بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در ادامه به ساماندهی موقت و دائمی پایانه مرزی رازی اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهی دائمی پایانه مرزی رازی در ۲ فاز پیش بینی شده است که فاز اول آن در حال اجرا می باشد.
وی تصریح کرد: تا به بهره برداری رسیدن این ۲ فاز ، پایانه موقت رازی ساماندهی شده است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۷۲۷/بهره_برداری_از_۴۱_طرح_عمرانی_در_شهرستان_خوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: