Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:58:05 GMT

قاسمي: موضوع قتل جوان ايراني در آمريکا در حال بررسي و پيگيري جدي است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۸۷۹/قاسمی_موضوع_قتل_جوان_ایرانی_در_آمریکا_در_حال_بررسی_و_پیگیری_جدی_است

قاسمي: موضوع قتل جوان ايراني در آمريکا در حال بررسي و پيگيري جدي است

خبرگزاري آريا - سخنگوي وزارت خارجه ضمن ابراز تاسف شديد از قتل يک جوان ايراني در آمريکا اعلام کرد که اين موضوع در حال بررسي و پيگيري جدي است.
به گزارش گروه سياست خارجي خبرگزاري فارس، بهرام قاسمي سخنگوي وزارت امور خارجه گفت که موضوع قتل جوان ايراني در آمريکا در حال بررسي و پيگيري جدي است.
سخنگو و رئيس مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه ضمن ابراز تاسف شديد از قتل هولناک يک جوان ايراني در آمريکا اين اقدام خشونت آميز پليس آمريکا را محکوم و با خانواده اين هموطن ابراز همدردي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمي افزود: وزارت امور خارجه در حال بررسي جدي اين موضوع است تا در اسرع وقت از مجاري رسمي موجود در جهت استيفاي حقوق شهروندان ايراني اقدام کند.‌
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۷۹/قاسمی_موضوع_قتل_جوان_ایرانی_در_آمریکا_در_حال_بررسی_و_پیگیری_جدی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: