Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@22:08:31 GMT

قاسمی: موضوع قتل جوان ایرانی در آمریکا در حال بررسی و پیگیری جدی است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۰۸۸۰/قاسمی_موضوع_قتل_جوان_ایرانی_در_آمریکا_در_حال_بررسی_و_پیگیری_جدی_است

قاسمی: موضوع قتل جوان ایرانی در آمریکا در حال بررسی و پیگیری جدی است

ایران > سیاست‌خارجی - همشهری آنلاین:
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز تاسف شدید از قتل یک جوان ایرانی در آمریکا اعلام کرد که این موضوع در حال بررسی و پیگیری جدی است.

فارس نوشت: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که موضوع قتل جوان ایرانی در آمریکا در حال بررسی و پیگیری جدی است.

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ضمن ابراز تاسف شدید از قتل هولناک یک جوان ایرانی در آمریکا این اقدام خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم و با خانواده این هموطن ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: وزارت امور خارجه در حال بررسی جدی این موضوع است تا در اسرع وقت از مجاری رسمی موجود در جهت استیفای حقوق شهروندان ایرانی اقدام کند.‌

در همین زمینه: بیانیه وزارت امورخارجه در خصوص پایان دولت خود خوانده و تروریستی داعش پاسخ ایران به بیانیه سراسر دروغ و تحریف اتحادیه عرب هشدار مجدد ایران نسبت به اقدامات بی ثبات‌ساز و تفرقه افکنانه سعودی‌ها در منطقه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۰۸۸۰/قاسمی_موضوع_قتل_جوان_ایرانی_در_آمریکا_در_حال_بررسی_و_پیگیری_جدی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: