Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@14:13:43 GMT

راه اندازی ۴ خوشه کسب و کار جدید در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۰۸۷/راه_اندازی_۴_خوشه_کسب_و_کار_جدید_در_سال_جاری

راه اندازی ۴ خوشه کسب و کار جدید در سال جاری

۴ خوشه کسب و کار جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید راه اندازی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: برنامه توسعه خوشه‌های کسب و کار استان یکی از تعهدهای شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری است که با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط خدمات رسان و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهراب بنام افزود: راه اندازی خوشه کسب و کارهای جدید و توسعه دست بافته‌های استان علاوه بر ایجاد اشتغال می‌تواند معرف توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد هفتاد هزار نفر جمعیت عشایری دارد که توسعه خوشه دست بافت‌ها موجب کم شدن آمار بیکاری این قشر و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۰۸۷/راه_اندازی_۴_خوشه_کسب_و_کار_جدید_در_سال_جاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: