Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:36:52 GMT

بادیگار جدید سحر قریشی + عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۰۸۸/بادیگار_جدید_سحر_قریشی_عکس

بادیگار جدید سحر قریشی + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سحر قریشی نیز همانند دیگر بازیگران معروف بادیگارد دارد.  قریشی در عکس زیر در کنار شخصی قرار دارد که در مراسم پخش مردمی آب نبات چوبی مسئول حفاظت از او بود.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 6دی 1366 است؛ وی بعد از ایفای نقش هایی همچون یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گفتنی است که اولین کار بازیگری سحر قریشی در فیلم لج و لج بازی با کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

 

انتهای پیام/

تصویری از بادیگارد سحر قریشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۰۸۸/بادیگار_جدید_سحر_قریشی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: