Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:04:25 GMT

فرزند علم الهدی دستگیر شده است؟!/ماجرای شایعه ارتباط پسر علم الهدی با سلطان سکه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۱۱۹/فرزند_علم_الهدی_دستگیر_شده_است_ماجرای_شایعه_ارتباط_پسر_علم_الهدی_با_سلطان_سکه

فرزند آیت‌الله علم الهدی در واکنش به شایعه دستگیری‌اش در امارات به‌عنوان یکی از همکاران سلطان سکه گفت: اصلا سفری به امارات نداشته‌ام و تاکنون نیز این آقای عابد را نه دیده‌ام و نه می‌شناسم

فارس: فرزند آیت‌الله علم الهدی در واکنش به شایعه دستگیری‌اش در امارات به‌عنوان یکی از همکاران سلطان سکه گفت:  اصلا سفری به امارات نداشته‌ام و تاکنون نیز این آقای عابد را نه دیده‌ام و نه می‌شناسم و دیروز نیز در جلسه‌ای در تهران شرکت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ ارتباطی با بازار سکه و ارز نداشته و ندارم

یک منبع آگاه گفت: ماجد علم الهدی در تهران حضور دارد و دستگیر نشده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XvX

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۱۹/فرزند_علم_الهدی_دستگیر_شده_است_ماجرای_شایعه_ارتباط_پسر_علم_الهدی_با_سلطان_سکه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: