Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@12:40:54 GMT

کمک بیش از دو میلیارد ریالی خیران آران و بیدگل به دانش آموزان بی‌بضاعت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۱۴۱/کمک_بیش_از_دو_میلیارد_ریالی_خیران_آران_و_بیدگل_به_دانش_آموزان_بی_بضاعت

کمک بیش از دو میلیارد ریالی خیران آران و بیدگل به دانش آموزان بی‌بضاعت

محمد معدندار با اشاره به تحصیل بیش از دو هزار دانش آموز بی بضاعت در مدارس شهرستان گفت: : با همکاری نمایندگان خیران مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای کمک به این دانش آموزان جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از خطب شکن، رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به تحصیل ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۲۰ واحد آموزشی شهرستان اظهار کرد: بیش از دو هزار نفر از آنان را دانش آموزان بی بضاعت و یا تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد معدندار با بیان این که در سال تحصیلی جاری آموزش و پرورش با کمک خیران، اقدامات بی سابقه‌ای برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت انجام داده است اضافه کرد: مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با همکاری نمایندگان خیران برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری شد.
وی از همکاری موسسات خیریه‌ی امام رضا(ع) و امیرالمومنین(ع) شهرستان در جمع آوری کمک‌ها قدردانی کرد و گفت: علاوه بر این کمک‌ها، مدیران مدارس نیز کمک‌هایی را جمع آوری کردند و در اختیار دانش آموزانی که به عنوان بی بضاعت شناسایی کرده بودند قرار دادند.
معدندار با تاکید بر همکاری و ارتباط معلمان، مدیران آموزش و پرورش و خیران برای کمک به دانش آموزان نیازمند خاطر نشان کرد: اعتبارات آموزش و پرورش آران و بیدگل به دلیل محدودیت توان پاسخگویی به نیازها را ندارد و خیران می توانند در زمینه های مختلف مانند کمک به دانش آموزان بی بضاعت که آینده سازان کشور هستند یاری رسان باشند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۴۱/کمک_بیش_از_دو_میلیارد_ریالی_خیران_آران_و_بیدگل_به_دانش_آموزان_بی_بضاعت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: