Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:00:55 GMT

پرداخت ۵میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۱۴۲/پرداخت_۵میلیارد_ریال_کمک_هزینه_تحصیلی_به_دانش_آموزان_و_دانشجویان

پرداخت ۵میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان

بندرعباس - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از پرداخت بیش از ۵ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد هرمزگان، مهرداد تاجیک بیان داشت: کمک هزینه و شهریه هشت هزار و ۶۸۲ نفراز دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ودانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان درسال ۹۵ پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه حمایت ‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد خدمات فرهنگی به مددجویان وارائه حمایت‌ های تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش است گفت: کمک هزینه و شهریه هشت هزار و ۶۸۲ نفراز دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان درسال ۹۵ پرداخت شد.

تاجیک از پرداخت پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت هستند تا آنها بتوانند به تحصیل ادامه دهند و نیازهای دانشجویان با سایر مددجویان کمیته امداد متفاوت است و باید خدمت دهی به این گروه بر اساس نیازی که دارند، انجام بگیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان بیان داشت: تعداد دو هزار و ۴۲۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند و کمک های کمیته امداد در زمینه پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به صورت بلاعوض انجام می‌شود و با انجام این کار دانشجویان علاقه بیشتری به حضور در دانشگاه و ادامه تحصیل پیدا می‌کنند.

وی به برگزاری اردوهای دانشجویی اضافه کرد: این اقدام نیز برای افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان صورت می گیرد، دانشجویان تحت حمایت را یک هزار و ۹۱ دانشجوی پسر و یک هزار و ۳۳۲ دانشجوی دختر تشکیل می دهند.

تاجیک افزود: مساعدت نیکوکاران و خیران برای کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند همواره به عنوان یک اصل مهم در کمیته امداد بوده و است، این کمک و همدلی باعث می شود تا خدمات بیشتری را به آنها ارائه دهیم. ۲۸۰ نفرازدانشجویان و پنج هزار و ۴۲۷ نفرازدانش آموزان ایتام نیزتوسط حامیان حمایت می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۴۲/پرداخت_۵میلیارد_ریال_کمک_هزینه_تحصیلی_به_دانش_آموزان_و_دانشجویان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: