Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:54:48 GMT

رضایت بنیادکار از حضور در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۱۵۸/رضایت_بنیادکار_از_حضور_در_اصفهان

حریف روز سه شنبه ذوب آهن از حضور در اصفهان و شرایط این شهر ابراز رضایت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بنیادکار ازبکستان آخرین جلسه تمرینی خود را روز گذشته در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار کرد. سایت باشگاه این تیم ازبکستانی در حاشیه این تمرین از حضور در اصفهان و شرایط تمرینی ابراز رضایت کرده است.


همچنین ازبک که از حضور در اصفهان خرسند هستند، اعلام کردند که از شرایط حضور در اصفهان بسیار راضی هستند و تجربه سفر به این شهر باعث شده از این سفر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیادکار روز سه شنبه از ساعت 20 در چهارمین دیدار خود به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. نماینده ازبکستان پیش از این در هر سه دیدار خود شکست خورده و شرایط این تیم در آسیا به شدت بحرانی است و در آستانه حذف قرار دارند.

بنیادکار لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۵۸/رضایت_بنیادکار_از_حضور_در_اصفهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: