Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:55:15 GMT

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۱۶۰/ستاد_انتخاباتی_دکتر_روحانی_در_اصفهان_فعالیت_خود_را_آغاز_کرد

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری با حضور غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب سازندگی ایران اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا گشایش یافت.
در این مراسم که در سالن اجتماعات خانه کارگر اصفهان برگزارشد ،سید علی نکویی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان گفت: ارکان ستاد انتخاباتی حسن روحانی از یک هفته قبل در اصفهان شکل گرفت و پس از تعیین معاونان و مسئولان کمیته های این ستاد، وظایف هریک از آنها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از امروز همه کمیته های ستاد انتخاباتی روحانی فعالیت خود را شروع کردند و با کوشش و جدیت انجام وظیفه خواهند کرد.
وی افزود: ستادهای انتخاباتی متعدد دیگری در شهر اصفهان به حمایت از روحانی شکل می گیرند تا فعالیت خود را زیر نظر ستاد مرکزی انجام دهند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر اعضای این ستاد را احزاب بویژه اصلاح طلبان و اعتدالگراها تشکیل می دهند افزود: ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان حزبی نیست و به هیچ حزب و گروهی تعلق ندارد.
وی اضافه کرد: ستاد مرکزی انتخابات روحانی در اصفهان تنها برای حمایت از این نامزد ریاست جمهوری تشکیل شده است و مردم را به حضور در انتخابات تشویق خواهد کرد.
نکویی افزود:ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان از نقد و انتقاد سازنده استقبال و از تخریب و توهین به دیگر نامزدها جلوگیری می کند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان اضافه کرد: در این ستاد بر روی مردم باز است و مشارکت مردم و دلسوزان متعهد به کشور، نظام ، انسانیت و ارزش های ملی را می طلبد.
نکویی دلیل افزایش انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای را ارتقای سطح آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به حقوق مدنی و شهروندی خود دانست و افزود: این مایه امیدواری است.
نکویی خطاب به شرکت کنندگان گفت: برای حضور آگاهانه در پای صندوق های رای و انجام تکلیف ملی و دینی در انتخابات شرکت کنید.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهموری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29اردیبهشت برگزار می شود.
2093 ** 1876
خبرنگار: اصغر دواتگر** انتشار: سلطانمرادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۱۶۰/ستاد_انتخاباتی_دکتر_روحانی_در_اصفهان_فعالیت_خود_را_آغاز_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: