Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:51:49 GMT

ویژه‌برنامه‏‌های تحویل سال نو در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۲۱۵/ویژه_برنامه_های_تحویل_سال_نو_در_حرم_امام_رضا_ع_برگزار_می_شود

ویژه‌برنامه‏‌های تحویل سال نو در حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‎های تحویل سال جدید در حرم ملائک پاسبان امام رضا(ع) را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این برنامه‎ها اظهار داشت: ویژه ‌برنامه تحویل سال نو حرم مطهر رضوی سه شنبه 29 اسفندماه از ساعت 15:30 با قرائت قرآن توسط حامد علیزاده؛ قاری بین المللی حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از قرائت قرآن حمید برقعه‎ای از شعرای آیینی کشور به شعرخوانی و محمدرضا سرشار به داستان خوانی با موضوع قدرشناسی خواهد پرداخت.

حسینی با بیان اینکه ویژه لحظه سال برنامه‎های متعدد و متنوعی تدارک دیده شده است تا موجب خستگی زائران نشود، اظهار کرد: مدیحه سرایی میثم مطیعی، اجرای سرود توسط گروه آوای رضوان و برگزاری درس‎هایی از قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از دیگر برنامه‎های قبل از نماز مغرب و عشاء است که طبق برنامه‎ریزی و به صورت کوتاه برگزار می‎شود.

اقامه با شکوه نماز جماعت

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هنگام اذان، جمعیت زیادی به حرم رضوی مشرف می‎شوند، سعی کردیم تا در تمام صحن‌ها و رواق‎ها نماز جماعت اقامه شود تا زائران به راحتی بتوانند از این فیض معنوی بهره‌مند شوند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء زیارت امین‎الله و دعای توسل با نفس حاج مهدی سماواتی قرائت می‎شود.

وی اشاره کرد: بنابر برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در ساعت 18:45 تولیت آستان قدس رضوی سخنرانی خواهند داشت. با توجه به اینکه لحظه تحویل سال مصادف با شب شهادت امام هادی(ع) است، سعی خواهد شد که بعد از سخنرانی و خوش‎آمد‎گویی به زائران حرم مطهر رضوی، ارتباط مستقیم تصویری با حرم امام هادی(ع) صورت بگیرد و حاج احمد واعظی به مدیحه سرایی بپردازد.

جمع‌‏خوانی دعای تحویل

وی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به صورت جمع‏‌خوانی دعای تحویل سال با حضور خادمان بارگاه منور رضوی قرائت خواهد شد و زائران نیز همراهی خواهند کرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: پخش فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری از طریق نمایشگرهای پهن پیکر حرم مطهر رضوی حسن ختام برنامه های حرم امام رضا(ع) ویژه لحظه تحویل سال است.

حسینی عنوان کرد: همه خادمان و مسئولان آستان قدس رضوی درصدد آن هستند که برنامه لحظه تحویل سال با شکوه خاصی برگزار شود تا در اذهان زائران عزیز خاطره خوش و معنویت به جای بماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۱۵/ویژه_برنامه_های_تحویل_سال_نو_در_حرم_امام_رضا_ع_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: