Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@13:23:50 GMT

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در 46 امامزاده شهرستان کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۲۱۶/اجرای_ویژه_برنامه_تحویل_سال_نو_در_۴۶_امامزاده_شهرستان_کاشان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال مراسم تحویل سال نو همزمان با سالروز شهادت دهمین امام شیعیان امام هادی(ع) شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با هدف اجرای طرح آرامش بهاری و همچنین همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه تحویل سال نو همراه مراسم مراسم شهادت امام هادی(ع) در جوار حرم مطهر 46 امامزاده عظیم الشان شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این ویژه برنامه شامل قرائت دعای تحویل سال نو، پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری(دامت برکات)، سخنرانی، مداحی و... است که از یک ساعت قبل از سال تحویل این برنامه ها اجرا می‌شوند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همچنین با تدابیر اندیشیده شده این برنامه به صورت ویژه در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان میر احمد(ع)، امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۱۶/اجرای_ویژه_برنامه_تحویل_سال_نو_در_۴۶_امامزاده_شهرستان_کاشان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: