Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:46:39 GMT

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در امامزاده محمدعابد(ع)

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۲۱۹/اجرای_ویژه_برنامه_تحویل_سال_نو_در_امامزاده_محمدعابد_ع

اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در امامزاده محمدعابد(ع)

خبرگزاری شبستان: همه ساله در آستانه تحویل سال نو زائران زیادی در حرم مطهر امامزادگان حضور می یابند تا سال نو را در کنار پاک ترین انسان ها آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع) امسال هم مانند سال های گذشته برنامه ویژه تحویل سال با حال و هوای خاص و ویژه ای را برای دوستداران و عاشقان اهل بیت(ع) برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه های امامزاده محمد عابد 29 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا با پخش دعای تحویل سال، پخش صدای نقاره خانه امام رضا(ع) و  پخش بیانات مقام معظم رهبری از برنامه های ویژه امامزاده در لحظه تحویل سال است.

 

طرح آرامش بهاری، خیمه معرفت و پرسش و پاسخ هم در این بقعه متبرکه در ایام نوروز برگزار می شود.

 

مرقد شاهزاده محمد عابد یکی از بناهای مذهبی و مهم شهرستان اراک است که در۱۲ کیلومتری شمال شهر اراک و در مجاورت روستای مشهدمیقان واقع شده‌ این امامزاده، مرقد شاهزاده محمدعابد فرزند موسی کاظم و از بناهای دوره صفویه است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۱۹/اجرای_ویژه_برنامه_تحویل_سال_نو_در_امامزاده_محمدعابد_ع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: