Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:29:30 GMT

مددسراي بهاران 2 منطقه 22 آماده بهر برداري شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۴۲۲/مددسرای_بهاران_۲_منطقه_۲۲_آماده_بهر_برداری_شد

خبرگزاري آريا - معاون فني و عمران منطقه 22 از اتمام عمليات عمراني ساختمان مددسراي بهاران 2 اين منطقه خبر داد.


به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، سالاري پور معاون فني و عمران منطقه با اعلام اين خبر گفت: "در ادامه ساخت فضاهاي نگهداري از شهروندان آسيب پذير ، مراحل ساخت ساختمان مددسراي بهاران 2 منطقه 22 به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددسراي بهاران واقع در انتهاي بلوار کوهک، ضلع شمال شرقي مترو چيتگر ، جنب اداره قنوات حوزه امور شهري يکي از طرح‌هاي مهم معاونت فني و عمراني بود که فعاليت‌هاي عمراني آن با زيربناي 1100 مترمربع در يک طبقه به اتمام رسيد و آماده بهره برداري شد.
وي افزود: اين مجموعه شامل سالن ورزشي ، سالن اجتماعات ، کارگاه هاي آموزشي، آشپزخانه صنعتي و سالن غذاخوري ، رختشورخانه، آرايشگاه ، بخش پزشکي و مددکاري و سالن خواب و استراحت است و با اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال در مدت 6 ماه مراحل ساخت و محوطه سازي آن به اتمام رسيد و آماده بهره برداري گرديده است.
معاون فني و عمران شهرداري منطقه22 با اشاره به اينکه پروژه هاي عمراني منطقه وضعيت قابل قبولي دارند گفت: تمام پروژه ها طبق برنامه زماني و در برخي موارد جلوتر از برنامه زماني در نظرگرفته شده در حال ساخت و آماده سازي است.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۴۲۲/مددسرای_بهاران_۲_منطقه_۲۲_آماده_بهر_برداری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: