Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@16:28:21 GMT

جدول قطع دوره‌ای برق در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۵۰۶/جدول_قطع_دوره_ای_برق_در_شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، شهروندان شیرازی برای تعیین روز و ساعت خاموشی ابتدا لازم است گروه خود  را طبق جدول مشخص کنند.
شهروندان برای تعیین گروه کافی است پس از نخستین خاموشی به این جدول مراجعه کنند و با تطبیق ساعت خاموشی و روز خاموشی گروبندی مشخص می‌شود.
با تعیین گروه شهروندان می‌توانند از این پس با مشاهده جدول از نوبت‌های بعدی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد برنامه زمان‌بندی مدیریت بار ساعاتی اعمال خواهد شد که مصرف برق مشترکان افزایش یابد و در صورت مدیریت صحیح مصرف برق احتمال تغییر و حذف برنامه ارایه شده از سوی شرکت توزیع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۰۶/جدول_قطع_دوره_ای_برق_در_شیراز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: