Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:40:42 GMT

سرمربی تیم مس کرمان: تیم برق شیراز نسبت به دور رفت ضعیف تر شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۵۰۷/سرمربی_تیم_مس_کرمان_تیم_برق_شیراز_نسبت_به_دور_رفت_ضعیف_تر_شده_است

سرمربی تیم مس کرمان: تیم برق شیراز نسبت به دور رفت ضعیف تر شده است

شیراز- ایرنا- سر مربی تیم مس کرمان گفت: تیم برق جدید شیراز نسبت به دور رفت بازی های فوتبال دسته یک کشور، ضعیف تر شده است.

به گزارش ایرنا دارکو درازیچ، عصر دوشنبه پس از برتری برابر تیم برق جدیدشیراز بیان داشت: ما روی تیم خودمان تمرکز داشتیم و نتوانستیم تیم برق را پیش از بازی ارزیایی کنیم.
وی اضافه کرد: برابر برق اگر بازیکنانم دقت می کردند می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم اما در نهایت به یک گل بسنده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارکو درازیچ ادامه داد: داوران این بازی مشکلی در نتیجه بازی نداشتند و به بازیکنان تیمم گفته بودم در صورتی که داور اشتباه کرد، حق اعتراض ندارید.
سرمربی تیم مس کرمان در مورد بازی تیم برق جدید شیراز گفت: بازیکنان این تیم جوانمردانه بازی کردند و در نهایت ما برنده شدیم.
وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که روز به روز بهتر شویم و به رده های بالای جدول صعود کنیم.
تیم مس کرمان، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک برصفر تیم برق جدید شیراز را شکست داد.
تیم مس کرمان با پایان یافتن هفته بیست و سوم این رقابت ها با 34 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم برق جدید شیراز هم با 32 امتیاز دهم است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
تیم های ایران جوان بوشهر، صبای قم و راه آهن تهران سه تیم انتهای جدول هستند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۰۷/سرمربی_تیم_مس_کرمان_تیم_برق_شیراز_نسبت_به_دور_رفت_ضعیف_تر_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: