Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:25:34 GMT

سرمربي تيم مس کرمان: تيم برق شيراز نسبت به دور رفت ضعيف تر شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۵۰۸/سرمربی_تیم_مس_کرمان_تیم_برق_شیراز_نسبت_به_دور_رفت_ضعیف_تر_شده_است

سرمربي تيم مس کرمان: تيم برق شيراز نسبت به دور رفت ضعيف تر شده است

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- سر مربي تيم مس کرمان گفت: تيم برق جديد شيراز نسبت به دور رفت بازي هاي فوتبال دسته يک کشور، ضعيف تر شده است.

به گزارش ايرنا دارکو درازيچ، عصر دوشنبه پس از برتري برابر تيم برق جديدشيراز بيان داشت: ما روي تيم خودمان تمرکز داشتيم و نتوانستيم تيم برق را پيش از بازي ارزيايي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: برابر برق اگر بازيکنانم دقت مي کردند مي توانستيم با گل هاي بيشتري به پيروزي برسيم اما در نهايت به يک گل بسنده کرديم.
دارکو درازيچ ادامه داد: داوران اين بازي مشکلي در نتيجه بازي نداشتند و به بازيکنان تيمم گفته بودم در صورتي که داور اشتباه کرد، حق اعتراض نداريد.
سرمربي تيم مس کرمان در مورد بازي تيم برق جديد شيراز گفت: بازيکنان اين تيم جوانمردانه بازي کردند و در نهايت ما برنده شديم.
وي اظهار کرد: تلاش ما بر اين است که روز به روز بهتر شويم و به رده هاي بالاي جدول صعود کنيم.
تيم مس کرمان، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز با نتيجه يک برصفر تيم برق جديد شيراز را شکست داد.
تيم مس کرمان با پايان يافتن هفته بيست و سوم اين رقابت ها با 34 امتياز در رده هشتم جدول قرار دارد و تيم برق جديد شيراز هم با 32 امتياز دهم است.
در رقابت هاي فوتبال دسته يک کشور 18 تيم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازي تيم هاي اول و دوم جواز صعود به ليگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تيم انتهاي جدول هم به دسته دو مي روند.
تيم هاي ايران جوان بوشهر، صباي قم و راه آهن تهران سه تيم انتهاي جدول هستند.
7368 /6118
خبرنگار: حميدرضا خليقي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۰۸/سرمربی_تیم_مس_کرمان_تیم_برق_شیراز_نسبت_به_دور_رفت_ضعیف_تر_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: