Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@18:35:18 GMT

قطع برق در سانفرانسیسکو مشکلاتی به بارآورد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۵۱۱/قطع_برق_در_سانفرانسیسکو_مشکلاتی_به_بارآورد

قطع برق سبب توقف کارها در بخش های مهم تجاری شهر سانفرانسیسکو شد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل از رویترز، قطع برق در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا آمریکا مشکلات متعددی را به وجود آورد.

قطع برق سبب توقف کارها در بخش های مهم تجاری شهر سانفرانسیسکو شد. قطع برق در ساعت نه صبح آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مقامات اداره برق شهر سان فرانسیسکو حادثه در یک ایستگاه برق این شهر را علت قطعی برق عنوان کردند. بر اساس گزارش اداره امور اضطراری شهر سان فرانسیسکو قطع برق بخش هایی از مناطق مرکزی و شمالی شهر را هم تحت تاثیر قرار داده است. قطع برق همچنین سبب اختلال در کار چراغ های راهنمایی شده است و ترافیک شدیدی در برخی از مناطق شهر ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۱۱/قطع_برق_در_سانفرانسیسکو_مشکلاتی_به_بارآورد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: